Referencer

Gennem mange år har folkene bag Kommunikate arbejdet med en bred vifte af store som små kommunikationsopgaver i Danmark og på internationalt niveau  – fra events, website, tegnefilm, musik, salgsfremstød, image-kampagner, direct marketing og PR-fremstød. Oftest har arbejdet indeholdt flere forskellige kommunikationselementer og dermed udnyttet en synergi-effekt i den samlede indsats.

Udvalgte projekter og samarbejdspartnere

Truemax

Strategi, projektledelse og produktion af website (dansk / international) for TRUEMAX - Europas førende uddannelsesakademi for 3D spil og animation. Løbende PR- og marketingkampagner samt daglig projektledelse.

Si Italia

Partner i Si Italias dansk-italienske platform sammen med Barbara Lütken. Står for strategi, kommunikation, magasinudgivelse, events, catering, udvikling af app. og bogudgivelser – senest produktion af en italiensk køkkenbog.

Post Danmark

Generel ledelsesrådgivning, planlægning og gennemførelse af kampagner for Post Danmarks produkter og overordnede profilering / Corporate Identity – bl.a. i forbindelse med deres hovedsponsorater for "Danmarks Cykle Union" og "Kulturby 96". Andre "kendte" kampagner: Direct Marketing Prisen/Dagen i seks år, kundeavisen "Posten Direkte" i syv år, De Nordiske Direct Marketing Dage, Introduktionen af "Ingen reklamer, tak", Lanceringen af Cykelløbene "Postcup" og ikke mindst cykelløbet "Post Danmark Rundt".

Socialministeriet m.fl.

Kampagne og presseansvarlig i gennemførelsen af socialministerens landsdækkende dialoginitiativ BØRNELIV - om værdier og ansvar i børns liv. Her udvikling af brætspil for børn/voksne, tegnefilm, udgivelse af sang, dialoginitiativer over for private og offentlige børneinstitutioner og spørgeskemaer til hvidbog. Endvidere udvikling af strategi, afholdelse af pressemøder og andet pressearbejde i.f.m. ”Virksomhederne sociale ansvar” (vinder af den danske PR guldpris). Tillige presseansvar for ”Det Sociale Topmøde 2”, ”social snyd” m.m.

Agent for forfatter og musiker

Agent og ansvarlig for lanceringen af bog-trilogien KOMA af den danske forfatter Michael Ford – herunder produktion af bog-filmtrailer og markedsføring på de sociale medier. Agent og ansvarlig for klassisk guitarist Niklas Johansens samlede aktiviteter i ind- og udland.

Børsens magasincenter

Udarbejdelse af strategiske-, taktiske- og operationelle marketingplaner for Børsens magasincenter (Børsens Nyhedsmagasin i dag). Planlæggelse og gennemførelse af kampagner for abonnements- og annoncesiden.

Fødevareministeren

Opinionsansvarlig og pressesekretær for EU-konferencen 'The Microbial Threat' i samarbejde med bl.a. Sundhedsministeriet, Fødevareministeriet, Sundhedsstyrelsen, Statens Serum Institut mfl.

Socialdemokratiet

Strategisk ansvarlig for Socialdemokratiets valgkamp. Deltagelse i den centrale strategi og kampagnegruppe med reference direkte til daværende statsminister Poul Nyrup Rasmussen.

BIODRY

Daglig projektledelse og kundekontakt til den danske afdeling af det schweiziske firma BIODRY. ansvarsområder for strategi/branding samt kommunikation og PR.

Yderligere referencer kan indhentes

×